Kundombudsman | Fonus Öst Begravningsbyrå
Kundombudsman

Vår största målsättning är att alla våra kunder ska känna att de blivit väl omhändertagna och fått den hjälp de behövt. De allra flesta av våra kunder är nöjda med vårt arbete, men ibland uppstår missförstånd och ibland gör vi fel. Det får inte hända, men vi är trots allt bara människor.

Om du är missnöjd ska du i första hand kontakta din rådgivare, dennes chef eller regionchef så snart som möjligt. Många ärenden uppklaras redan här och ju tidigare vi får till oss dina synpunkter, desto större är chansen att kunna rätta till det i tid. Skulle missnöje ändå kvarstå kan du vända dig till vår kundombudsman, som då gör en ny granskning och bedömning av ärendet.

Maila till och märk ”Kundombudsmannen” eller fyll i formuläret nedan och skicka till huvudkontoret.

    Kontakta oss


    Fält märkta med * är obligatoriska